Westfalia Fruit este o multinațională care comercializează fructe și legume pe piețele internaționale și a găsit o soluție pentru eliminarea etichetelor din plastic. În acest an, compania a testat pe piața Marii Britanii fructe de avocado tatuate, apoi a introdus pe piața olandeză fructele de mango cu tatuate.
Noua tehnologie nu presupune altceva decât mici incizii cu laser pe coaja fructelor, menite să elimine micile etichete adesive de plastic individuale care se aplică în mod obișnuit pe fructe.
Proiectul a fost pus în aplicare de curând în Olanda, pe fructele de mango, după ce fusese experimentat în timpul verii cu fructele de avocado vândute în Marea Britanie de lanțul de distribuție Tesco.
Vezi și Un startup a inventat plasticul biodegradabil care se dizolvă în apă
„Introducerea inciziilor laser, similare unui tatuaj, poate elimina până la 10 milioane de etichete de plastic pe an. În prezent, informațiile aplicate prin incizie sunt legate de originea fructului, tatuăm marca pe coajă”, a explicat șeful operațiunilor din Europa ale Westfalia Fruit, Mathijs Benard. Însă prin aceste incizii se poate aplica orice tip de informație, limita e doar imaginația și cererile din partea clienților, mai spune el.
Proiectul este fructul colaborării dintre filialele olandeză și germană ale grupului, iar feedback-ul din partea clienților până acum este pozitiv. Ceea ce încurajează extinderea sistemului la toate produsele pe care societatea le comercializează în Europa.
Sursa: g4food
Articolul Tatuarea fructelor: metoda elaborată de Westfalia Fruit pentru a scoate din uz etichetele din plastic apare prima dată în Agroteca.