Delia a comendat acid reacțiile celor care au spus că s-ar fi așteptat la un show mai spectaculos din partea Rihannei la Super Bowl. Ce a declarat artista și cum i-a pus la punct pe internauți.
Delia, despre show-ul Rihannei de la Super Bowl: „Ce să știe lumea. Dacă nu a văzut lumea confetii și scuipătoare de flăcări…”
Spectacolul din pauza de la Super Bowl atrage cele mai mari nume din muzica internațională. Anul acesta, Rihanna a fost cea care a oferit un spectacol de neuitat. Totodată, artista a ales să dezvăluie și că este însărcinată pentru a doua oară. A apărut pe o scenă suspendată într-un body roșu și cu burtica mare la vedere, fapt care i-a entuziasmat pe fani. În 13 minute, Rihanna a trecut în revistă toate hiturile cu care a scris istorie în muzică. Cu toate acestea, unii cârcotași au spus că s-ar fi așteptat la ceva mai spectaculos din partea Rihannei, mai ales că ea nu a mai urcat pe scenă de ani buni.
Delia a comentat apariția Rihannei la Super Bowl și i-a pus la zid pe cei care au comentat negativ la adresa show-ului.
„Show-ul Rihannei a fost artă. Mai pe minimalism, dar nu știe ce-i șofranul. Ce să știe lumea. Dacă nu a văzut lumea confetii și scuipătoare de flăcări și nu s-a schimbat o rochiță, n-a fost…. n-a fost show, domle. Serios? În 13 minute, oamenii au suspendat niște scene în aer, plus că au urcat și dansatorii și Rihannă gravidă. În primul rând că a avut o estetică superbă. Personal, mie mi-a plăcut mai mult decât Shakira, JLo. Mi s-a părut mai cool” a declarat Delia despre show-ul pe care l-a făcut Rihanna la Super Bowl.
Rihanna nu a primit bani pentru a urca pe scena de la Super Bowl
Rihanna nu a primit niciun ban pentru spectacolul pe care l-a oferit în pauza de la meciul de la Super Bowl. Deși celebrul spectacol de pauză atrage adesea cele mai mari nume din muzică, de la Beyoncé la Bruce Springsteen, nu există de fapt nici un salariu implicat pentru acest show, scrie People.
„Nu plătim artiștii”, a declarat un purtător de cuvânt al NFL pentru Forbes în 2016. „Ne acoperim cheltuielile și costurile de producție”.
Brian McCarthy, vicepreședintele NFL pentru comunicare a confirmat pentru Newsweek că liga acoperă „toate costurile asociate cu spectacolul” – și, în timp ce artiștii nu primesc o taxă de apariție, ei sunt plătiți la nivelul uniunii, care este un salariu minim garantat de un contract.
Pentru cei mai mulți dintre ei, expunerea este cea mai importantă. Super Bowl de anul trecut a fost urmărit de 112,3 milioane de telespectatori, potrivit Nielsen și a datelor transmise de NBC, iar meciul din acest an a fost pregătit să atragă ratinguri și mai mari, a raportat Los Angeles Times.
Artiștii văd adesea o creștere a vânzărilor imediat după spectacol, precum și șansa de a-și crește numărul de urmăritori pe social media.
Într-un moment care a devenit viral, Rihanna și-a verificat make-up-ul într-o oglindă a unui produs Fenty Beauty, marca ei proprie de produse cosmetice.