Pe aceiasi tema

Irina Margareta Nistor: “Publicul s-a dus la Teambuilding fiindcă e o chestie ușurică, de weekend”

Criticul de film consideră că pelicula „Teambuilding” a prins la public pentru că a avut un marketing extrem de bun și a venit într-un moment potrivit, în care lumea vrea să râdă și să spargă monotonia.

Irina Margareta Nistor crede că „Teambuilding” nu este neapărat un film în adevăratul sens al cuvântului, dar spune că succesul acestuia a avut și beneficii pentru industria cinematografică – faptul că oamenii s-au reîntors în sălile de cinema:

Foarte mulți au dat banii și l-au văzut, spre deosebire de alții care l-au văzut direct de acasă. Și dacă facem un calcul la câte filme poți să vezi cu cât dai pe Netflix, cred că dai 5 bani pe un film, față de mersul la cinema. Pe de altă parte a stârnit foarte mule discuții povestea asta, între altele succesul lor. Din păcate în ADN-ul nostru, invidia e mai puternică decât orice alt sentiment. Cum ăștia să reușească așa de bine și noi care am luat premii și am fost nominalizați, nu? Eu nu știu ce se întâmplă în corporație și am fost curioasă pentru că nu știu în ce constă un teambuilding, chit că am mai văzut câteva filme, chiar unul unguresc acum câțiva ani, făcut mult mai sumbru, mai murea unul, alte chestii sinistre, ceea aici nu se întâmplă. După părerea mea, aici e un film extrem de ironic la adresa lor, lumea a fost curioasă să vadă. A avut un marketing absolut genial pentru că s-au dus cu grupul ca pe vremuri, cum te duceai cu școala, așa că numărul spectatorilor a fost mult mai mare. Pe de altă parte, lumea a zis că nu e neapărat un film, că mare diferență între un film și o peliculă, chiar dacă nu se mai face pe peliculă de 35mm acum, eu așa le împart în capul meu. S-au dus pentru că e o chestie ușurică, de weekend, râdem, ne amuzăm. Și chiar dacă după aia, de multe ori când ieșim din sală ieșim cu criticile. Că știți cum e, ai intrat, ai plătit biletul, la revedere! Nimeni nu te întreabă după dacă ți-a plăcut sau nu. Părerea mea este însă că în momentul ăsta și după pandemie, cred că lumea a simțit nevoia să râdă și de aici a pornit toată această chestie. Dar vă aduc aminte că a mai fost unul și mai bun acum câțiva ani și care se chema Două Lozuri. Și acum dintr-o dată nu știu de ce toată lumea l-a uitat. Așa și cu Romina VTM cu manelele, dar uităm că acum foarte mulți ani Radu Muntean a făcut Furia, unde a adus pentru prima dată maneliști. Deci, lucrurile astea se repetă, publicul vrea să vadă lucruri foarte diferite, eu cred că e important că lumea s-a dus la cinema și a învățat adresa”, a declarat Irina Margareta Nistor, la Sport Total FM.

Nefiltrate.ro

Mergi la categorie